عکس های جدید صدف طاهریان














عـکس

تفریحی

زیبا ترین عکس های جدید صدف طاهریان

سمت راستی نمیدونم کیه ولی احتمالاً یه نمه دیر از برق کشیدنش سوخته

زیبا ترین عکس های جدید صدف طاهریان

زیبا ترین عکس های جدید صدف طاهریان

پس از دیدن این عکس ها بنده علاقه خیلی شدیدی به رستوران پیدا کردم

جان خودم

زیبا ترین عکس های جدید صدف طاهریان

زیبا ترین عکس های جدید صدف طاهریان

زیبا ترین عکس های جدید صدف طاهریان

دوربین نزدیک که میاد آدم به عمق فاجعه پی می بره

زیبا ترین عکس های جدید صدف طاهریان

این سوخته دوباره اومد

زیبا ترین عکس های جدید صدف طاهریان

مرگ بر آمریکا

با دیدن این عکس ناگهان برفروخته شدم بنده تبریک میگم تونستن مارو ببرن تو کف

زیبا ترین عکس های جدید صدف طاهریان

این تیریپ لوس کردنه اگر وبلاگ رو نمیبستن تیریپ چ.... بیخیال برو عکس بعدی رو ببین

زیبا ترین عکس های جدید صدف طاهریان

عاقا یکی اینو از برق بکشه این تموم شد

زیبا ترین عکس های جدید صدف طاهریان

بنده به کارگردان حق میدم به جای افسانه بایگان و فاطمه معتمد آریا  اینارو انتخاب کنه هنر سیخی چنده

والله

زیبا ترین عکس های جدید صدف طاهریان

اُه اُه اجازه بدین من سرمو بکونم تو شیشه آب معدنی

اینا همه خوبن من بدم

امیدوارم خوشتون اومده باشه


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: بازیگران

نوشته شده در یک شنبه 13 اسفند 1391ساعت 18:3 توسط DITI|



PinkGirl